صدای همسر احمدی​نژاد هم درآمد !
just u!
kho0o0shhal misham hamito0r ke matalebo0 mikho0nid nazaram bedido 2 khabar name ozv shidd!
درباره وبلاگ


be webloge man kho0sh omadid !khoshhal misham ke nazar bedido0 2 khabarname ozv shid.ageam bam kari dashtid baram off bezarid!hana_009800@yahooo.com.age az mataleb kho0sheto0n naumad begido0 zekr ko0nid tarjih midid che matalebi bezaram.

پيوندها
chelsiafc
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ............! و آدرس just.dance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
hana

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 6 آبان 1390برچسب:, :: 21:11 :: نويسنده : hana

وی با بیان اینکه تغییر در متون رشته‌های علوم انسانی یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری است، افزود: متون رشته‌های علوم انسانی باید بر طبق فرهنگ و اصول دینی اسلام تغییر پیدا کند.

همسر رئیس‌جمهور از تدوین دو بسته اصلی در شورای عالی انقلاب کشور خبر داد و اظهار داشت: یکی از این بسته‌ها برنامه جامع علمی کشور است که به اتمام رسیده است و در این غالب سیاست‌های کلی مشخص شده و باید وزراتخانه‌ها برنامه‌های خود را برای اجرای شدن این بسته‌ها ارائه کنند.

وی شرایط داشتن جامعه ایده‌آل را گسترش فرهنگ حجاب و عفاف عنوان کرد و گفت: زنان جامعه ما می‌توانند با حفظ موازین اسلام در برنامه‌های کلان کشور شرکت کنند.

فراهی ادامه داد: عفاف در جامعه ما وجود دارد چراکه فرزندان ما در این جامعه رشد پیدا کرده‌اند و در معرض تربیت اسلامی بوده‌اند و باید این مسائل گسترش بیشتری پیدا کند.

وی اظهار داشت: پیش از انقلاب حفظ حجاب و عفاف با ارتباط محکم خانواده و فرزند محقق می‌شد و این مفاهیم اسلامی را منتقل می‌کردند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی حاکمیت نیز برای انتقال این مفاهیم اسلامی وارد شد و تحولی در این ارتباط به وجود آمد.

همسر رئیس‌جمهور با اشاره به برنامه‌های کلان صورت گرفته در حوزه زنان گفت: یکی از این برنامه‌ها طرح جامع سلامت زنان است که برنامه‌های زیادی در این بخش پیش‌بینی شده است.

فراهی حجاب را نماد اصلی زنان مسلمان عنوان کرد و افزود: کشورهای غربی از این نماد وحشت دارند و برای همین در برخی از کشورهای از جمله فرانسه قانون منع حجاب تصویب شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: